به نام خدا

چندی است که سند پر سرو صدای 2030 محافل فرهنگی کشور را به تکاپو انداخته که چرا باید کشور اسلامی ما به مستندات وقیحانه آن تن در دهد ؟

سندی که عمده مفاد آن از این قرار است:

۱- طبق سند 2030 در مدارس ما همجنس‌بازان می‌توانند کلاس آموزشی داشته باشند برای همجنسگرایی، ولی در مورد دین نمی‌توانیم صحبت کنیم.

 

۲- آموزش‌های جنسی و حذف مفاهیم قرآن به‌بهانه حذف خشونت در کتاب‌های درسی.

 

۳- 2030 ایران را موظف به حذف کلیشه‌های جنسی می‌کند.(یعنی حیا و عفت دختر ایرانی را با دست خود از بین ببریم.و دیگر واژه پاکدامنی،مادر پاک،الگوی وجود نداشته باشد.)

 

۴- ایران موظف است، به کودکان از کلاس دوم دبستان به بعد تا قبل از سن بلوغ، آرام آرام روش …. کامل را آموزش دهد.

 

۵- فرهنگ شهادت و جهاد و کُلّاً فرهنگ دینی باید تا سال 2030 به طور کامل از کتاب درسی حذف شده باشد.

 

۶- در قسمت دیگری از 2030 مستقیماً بحث کاهش جمعیت را ما قبول کرده‌ایم، یعنی 20 سال بعد تمام مهدکودک‌ها باید به خانه سالمندان تبدیل شود،20 سال بعد خانواده در ایران چه تعریفی دارد؟

 

۷- در این سند ،اهدافی مانند عزاداری برای امام حسین(ع) را خشونت می‌دانند، به چند کشور عربی که نوکرشان هستند، دستور دادند که واژه‌های نظارت اجتماعی، انقلاب و واژه‌هایی نظیر این را از کتاب‌ها حذف کنند.

 

۸- ویژگی‌های کودکی که می‌خواهند تربیت کنند منطبق بر سکولاریسم است. ما چگونه این مسائل را در مدارس‌مان اجرا کنیم؟

 

۹- میخواهند بلایی که سر غرب آمده است، سر ما هم بیاورند.


به‌طوری که در غرب چیزی به نام ازدواج وجود ندارد که می‌خواهند این سبک زندگی را از کودکی به فرزندان ما آموزش دهند.

 

۱۰- طبق سند،تمام اطلاعات آموزشی، منابع، محتواها، معلمان، آموزش‌گیرندگان و اساتید را باید به آنها اعلام کنیم، یعنی به‌طور رسمی خودمان برای آنها جاسوسی می‌کنیم.

 

۱۱- سند 2030 به‌گونه‌ای است که بر اساس آن مستشاران خارجی باید به آموزش و پرورش ما نظارت کنند و دستور بدهند.

یعنی عملا ،با دستان خود،خودمان را مستعمره انگلیس و غرب کرده‌ایم و اهداف آنها را بر اهداف خود و ملت مقدم شمرده ایم.

 

 

 حال فارغ از استنادات این سند و مفاد آن ، فقط برای یک نمونه کتاب لک لکی در کار نیست نوشته روبی هریس که به صورت ویژه برای کودکان و نوجوانان نوشته شده است را مورد بررسی قرار می دهیم

 

لک لکی در کار نیست

نکته اول:

این کتاب در صفحات اولیه خود با رجوع به حیوانات مختلف روحیه کنجکاوی جنسی کودک را برمی انگیزاند . وقایعی که کودکان بینوای ما عمدتا به آن توجهی ندارند از این قبیل که این بچه اسب آبی دختر است یا پسر؟

شبیه مادرش است یا پدر؟

پدر و مادر در اتاق خواب چه می کنند؟

چه تفاوتی در اندام تو کودک پسر با دختر وجود دارد؟

چرا پسر می تواند سرپا دستشویی کند ولی دختر باید بنشیند ؟

و …..

نکته دوم:

این روند در بقیه متن کتاب هم حفظ می شود و مرتب به کودک القا میکند که بین دختر و پسر جز در اندام تناسلی تفاوت دیگری وجود ندارد و همه کارهایی که یک پسر یا یک دختر می تواند انجام دهد هر دو جنس قادر به انجام آن هستند.یعنی به عبارت دیگر دختران و پسران را به پذیرش کارهایی الغا می کند که با جنسیتشان متغایر است .

پسر عروسک بازی می کند و دختر قطر بازو و نیروی بدنیش را نشان می دهد مطلبی که کملا با آموزه های دینی ما متغایر است و اندیشه فمنیستی را در دختران ترویج می دهد

امام علی علیه السلام می فرمایند : المراه ریحانه لیس بقهرمانه (زن ریحان و گل خوشبو است نه قهرمان و پهلوان)

نکته سوم :

نشان دادن تصویری و گستاخانه تمام اندام تناسلی دختر و پسر … در حالی که این امر به هر بهانه ای علمی و روشنفکر مابانه ایی از مصادیق … است و موجب تحریک کودکان  شده و در نتیجه  کودک ، به مقایسه  اندام خود  با عکس ها برمی آیند.

 نکته چهارم :

این کتاب برخلاف سخن صریح پیامبر که والدین را از انجام عملیات جنسی در مقابل کودکان برحذر می دارد و وعید زناکار شدن کودک شاهد را می دهد به صراحت و روشنی این عمل را بسیار طبیعی مانند دیگر امور طبیعی مثل غذا خوردن و… جلوه داده و هرگونه حیایی  و شرمی را از بین می برد  .

مطمئنا خواندن این کتاب عرق شرم را حتی بر چهره والدین می نشاند چه رسد به کودکان بی نوا

و خواندن این کتاب چه آتشفشان خاموش غرائزی را در کودک روشن خواهد کرد

نکته پنجم:

شاید برخی والدین خرده بگیرند که آموزش های جنسی را پس باید چگونه به کودک آموخت ؟ جواب این مساله روشن است . قرار نیست کودکان از تمامی جزئیات مسایل جنسی باخبر بشوند و مانند این کتاب به تک تک مراحل اشاره کرد

و هم چنین لازم به قصه پردازی و لک لک و …. هم نیست

کودکان به معلمان و والدین خود باور و ایمان دارند .

چه اشکالی دارد که مادر به کودکش بگوید  بعد از ازدواج من با پدرت  که خداوند تو را در شکم من به هدیه  قرار داد. این مساله نه دروغ است نه افسانه سرایی!!!

بپذیریم کودکانمان ما را باور دارند …..

نکته ششم:

در این کتاب با ذکر جزئیات کامل به پسر بچه می گوید که تا وقتی اندام تو رشد نکرده قدرت باروری نداری و این مساله در سنین دبستانی کودک را به تجربه نزدیکی بی خطر وسوسه می کند چنانچه در کشورهای آمریکایی و اروپایی شاهد این مساله به وفور هستیم

نکته هفتم :

بپذیریم که این نسخه های شفا بخش غربیان که برای کشورهای شرقی و اسلامی تجویز می شود توسط خود خانواده های معتقد در اروپا و امریکا طرد شده و بسیاری از خانئاده ها حخق استفاده از تلویزیون و اینترنت را برای فرزندان خویش محدود کرده اند و اگر اینگونه نبود بنیان خانواده ها و در نتیجه آرامش فکری و پیشرفت علمی این چنینی در غرب حاصل نمی شد.

 

موضوعات: نقد کتاب  لینک ثابت



[یکشنبه 1396-02-24] [ 10:28:00 ق.ظ ]